joi, 6 noiembrie 2014

LUNAR WAVES | Darkology| Fractaliceanu | Ajna Vitamin | Cotiso | Radu Mirica | Heyos

Ne place muzica, muzica este totul, iar fără muzică, viaţa n-ar mai fi. Dar acestea sunt doar câteva expresii generale în care toţi credem. Însă pentru iubitorii de muzică electronică, o lozincă mai cu sens ar fi: "Muzica electronică sună mai bine când e lună plină!". Asta îmi spunea un tip la ultimul gathering al psychomanilor de la Fusion Arena. Am stat şi am reflectat putin şi mi-am dat seama că la orice festival, luna este singura prietenă de nădejde atunci când n-ai lanterna. Dar ea poate călăuzi la fel de bine şi drumul spre party, departe de razele soarelui.
Aşa că, sâmbătă 8 noiembrie, ne adunăm din nou cu gândul şi mintea conectate la lună. Vom urla precum lupii, vom face spiritele să se zvârcolească în mormânt şi vom pluti până în zori, deasupra valurilor de techno şi psy, pe vizualuri impresionante, şi decoruri fantastice.
Imaginile de mai jos arata exact transcendenta spre un alt univers, un univers care vibrează prin culoare, lumină si sunet...







Photo by : Radu Spiridon

♏ Full Moon Gathering ♏
๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑
♫ Psychedelic Experience ♫
๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑
♪ Techno Fusion ♪
-‘๑’- Visual -‘๑’-
☞ vloop ☜
facebook.com/VVloop
Log In: 20 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îţi mulţumim pentru susţinerea comunităţii
×
blogger tipsblogger templatesWidget